0561 - 615 138Oranje Nassaulaan 51, 8471 LL Wolvegadirectie.zuid@comprix.nl

Aanmelden basisschool

Met het document onder aan deze pagina kunt u uw kind vanaf 2 jaar aanmelden bij ons op school. Dit is nog geen officiĆ«le inschrijving.

Inschrijven basisschool

Wanneer uw kind 4 jaar is, mag uw kind bij ons starten in de kleutergroep. U kunt een intakegesprek aanvragen bij de directeur, dat kan al vanaf het moment dat uw kind 2 jaar is. Na het gesprek met de directeur en de rondleiding door de school wordt uw kind ingeschreven op schoool en kunt u met de leerkracht van uw kind een afspraak maken over het mogelijke proefdraaien.

Gaat uw kind al naar school en zoekt u een andere school i.v.m. een verhuizing o.i.d.? Neem gerust met ons contact op voor een vrijblijvend gesprek.

Als ouders kiest u zelf een school voor uw kind, ook als uw kind extra ondersteuning nodig heeft. Na aanmelding beoordeelt de school of zij aan de ondersteuningsvraag van uw kind tegemoet kan komen. Kan dat niet, dan zoekt de school in overleg met u een passende school.

Informatie over de ondersteuning die de school biedt, kunt u vinden in het schoolondersteuningsprofiel (sop). Dit profiel vindt u op de website van de school.