Afgelopen woensdag was onze jaarlijkse open dag.

Er waren veel ouders/verzorgers en andere belangstellenden die een kijkje kwamen nemen. Ook een aantal (mogelijke) nieuwe ouders/verzorgers kwamen een kijkje nemen.
In totaal hebben we zo’n 50 belangstellenden mogen begroeten! Dank voor ieders komst!

Er was veel te zien, de versierclub had afgelopen maandag het leerplein versierd in het thema "Vrijheid" en er is een heuse kasteelpoort bij groep 3/4 (thema kastelen).
Super bedankt dames en heer!
Alle groepen waren toegankelijk voor iedereen en de leerlingenraad was klaar om rondleidingen te geven.

De dag begon met tutor rekenen en om 09.30 uur was de histotolk in groep 4 om het thema kastelen te openen.
Om 10.30 uur was hij in groep 3 om het thema kastelen te openen. Erg leuk om te zien en erg leerzaam!

Om half 11 waren de ouders van Neda Sumeyra en Hamza op het leerplein om producten te verkopen voor de
slachtoffers van de aardbeving in Turkije en Syrië. Er waren veel mensen die een product hebben gekocht en ook de meesters en juffen vonden de producten heerlijk.
De opbrengst was €275 en als school hebben wij hier nog €140 boven opgedaan. Dus in totaal €415.
Super gedaan iedereen!!! En wat een prachtig initiatief!!!

En vanaf half 12 werden er verschillende presentaties gegeven vanuit de godsdienstgroep (groep 7/8). De onderwerpen waren Pasen, Hemelvaart en Pinksteren. Erg leuke en actuele onderwerpen en verschillende presentaties waar door het publiek feedback op werd gegeven. Dank hiervoor!

Geplaatst op: 23 Maart 2023