Beste iedereen, woensdag is de open dag van onze school.
Het vindt plaats van 08.30 uur t/m 12.30 uur.

Iedereen is welkom (ouders/verzorgers, opa's, oma's, familie, buren, vrienden), maar natuurlijk willen we graag nieuwe ouders/verzorgers verwelkomen!!!

De volgende activiteiten staan gepland
(naast het lesgeven natuurlijk):

08.30-08.50 uur Tutor rekenen groep 3 t/m 8 m.b.v. rekenouders en leerkrachten. Erg leuk om te zien en te doen!

09.30-10.15 uur opening van het thema van Topcanon "Kastelen" door de Histotolk (Frank Spijkers) voor groep 4 (in het lokaal van groep 4). Super leuk en leerzaam, komt allen!

10.15-10.30 uur pauze, het is Volleybalweek, dus doe mee!

10.30-11.15 uur opening van het thema van Topcanon "Kastelen" door de Histotolk (Frank Spijkers) voor groep 3 (in het lokaal van groep 3). Super leuk en leerzaam, komt allen!

Vanaf 10.30 uur verkopen de ouder/verzorgers van Neda, Sumeyra en Hamza diverse Turkse gerechten voor de slachtoffers van de aardbeving in Turkije en Syrië. Dus neem je portemonnee mee! School legt ook een bedrag bij!! Meer informatie staat in de link

Verder zullen alle groepen leuke (zoals altijd) lessen verzorgen!
U bent van harte welkom om alle klassen te bezoeken, de deuren staan open! Na de pauze (10.30 uur) zullen de groepen 6 t/m 8 werken aan het thema vrijheid van Topontdekkers.

Groep 5 is deze ochtend in Oldeberkoop voor het project Veerkieker. Zij zullen naar de Schrieversronte gaan met meester Paul en enkele ouders/verzorgers die rijden!

Dus komt allen!! De koffie/thee staat klaar!!!

Team Dalton OBS Zuid Wolvega

Geplaatst op: 13 Maart 2023