Vandaag was het kijkmoment voor alle ouders/verzorgers, opa’s, oma’s, familie, vrienden en andere belangstellenden.
Bij groep 1&2 kon iedereen kijken om te zien hoe er aan het thema ruimte (vanuit de methode Onderbouwd) wordt gewerkt. Super leuk en erg gezellig. En ook knap hoeveel woorden de leerlingen al kennen m.b.t. dit onderwerp.
In groep 3 konden de belangstellenden kijken en/of meedoen aan Apenkooi in de gymzaal en in de klas kon je kijken naar de uitwerking van het thema “de eerste Trein” (Topcanon vanuit de methode Topontdekkers).
In groep 4 hadden de leerlingen gewerkt aan een zelfportret en aan het thema “Mens en Lichaam (vanuit de methode Topontdekkers), dit kon iedereen bekijken en daarna mochten de belangstellenden meedoen aan apenkooi, of lekker kijken, want het was wel inspannend!!
De groepen 5 t/m 8 gaven op het leerplein en andere ruimtes, om en om presentaties over hun gekozen onderwerpen vanuit het Thema “Mens en Lichaam (vanuit de methode Topontdekkers). Het ging over snurken, EHBO, donor, anatomie, enz., enz., enz. Super leuk om te zien, want er waren zelfgemaakte filmpjes, muurkranten, posters, toneelstukjes, enz.
En als klap op de vuurpijl kreeg meester Carsten een echte tatoeage op zijn kuit. De vader van Isabella uit groep 2 heeft een eigen tattooshop (tattoosbyriccardo@gmail.com) en heeft deze gratis gezet!!!! Wat prachtig om te zien en van zo dichtbij te ervaren.
We hebben met zijn allen genoten van dit kijkmoment! Jongens en meiden, fantastisch gedaan! Riccardo ontzettend bedankt voor je inzet! En verder iedereen bedankt voor de komst!!!

Geplaatst op: 24 Februari 2023