0561 - 615 138Oranje Nassaulaan 51, 8471 LL Wolvegadirectie.zuid@comprix.nl

Beste mensen die dit bericht lezen!!!

Jochem haalt altijd oud papier op bij bedrijven uit Wolvega. Dit levert ons heel veel geld op en daarvan kunnen we heel veel leuk activiteiten van organiseren.

Denk hierbij aan de Gouden Weken, met groep 3 naar Havelte, groep 5 t/m 8 op reis naar Verzetsmuseum, Kazemattenmuseum en Westerbork, enz., enz., enz.

Nu heeft Jochem de laatste maanden last van zijn rug en blijkt dat hij 2 hernia's heeft en een half versleten rug.

Dit betekent dat hij per 1 maart 2023 gedwongen moet stoppen met het sjouwen van oud papier.

Hij kan nog wel rijden met zijn auto en kar, maar meer niet.

Op maandag- en dinsdagochtend haalt hij veel papier op bij bedrijven in Wolvega en in overleg zou dit ook kunnen op maandag- t/m woensdagochtend.

Wij zoeken nu iemand of meerdere personen die het oud papier ophaalt bij de bedrijven, Jochem rijdt en de ander(en) sjouwt (sjouwen).

Als we niemand kunnen vinden, zullen we de bedrijven af moeten zeggen en missen we heel veel inkomsten en dat gaat weer ten koste van de leerlingen. Dus wie o wie wil ons structureel komen helpen?

Als je wilt helpen of je hebt vragen, neem dan contact op met Rik (directie.zuid@comprix.nl). Je kunt je bijvoorbeeld ook opgeven voor alleen de maandagochtend, of juist alleen de dinsdag, of woensdag.

Er is veel mogelijk, maar we willen dit oud papier wel blijven ophalen!!

Het wordt niet betaald, maar de koffie/thee en gezelligheid op school is onbetaalbaar. En ook de gezichten van de kinderen als ze een leuke activiteit hebben is onbetaalbaar.

Misschien kun je zelf niet, maar weet je iemand die een hart voor onze school heeft en wel wil helpen!!

Dus reageer!!!

Groeten,

Team, OV en MR Dalton OBS Zuid Wolvega.

Geplaatst op: 17 Februari 2023